loading...
مجله اینترنتی ایرانی
هیئت تحریریه مجله بازدید : 154 1396/06/20 نظرات (0)

عکس فوق متعلق به شبکه اجتمای ایرانی بنام "فیس نما" میی باشد. اخیرا این شبکه اجتماعی داخلی اقدام به ارائه یک طرح ویژه برای تمام کاربران اینترنتی کرده است که تصمیم دارند در این شبکه اجتماعی عضو شوند و مطالب خودشان را به اشتراک بگذارند. این طرخ کسب درآمد اینترنتی نام دارد.


هیئت تحریریه مجله بازدید : 100 1396/06/21 نظرات (1)

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «اوبر بدرین» وزیر خارجه اسبق فرانسه امروز- دوشنبه - در نشست بررسی روابط ایران و فرانسه در شورای راهبردی روابط خارجی اظهارکرد: اکنون شرایط بسیار جالب است به ویژه از این جهت که بعد از برجام فصل جدیدی در روابط خارجه ایران آغاز شده است. وزیر خارجه اسبق فرانسه افزود: در زمان مذاکرات هسته ای برخی در ایران با آن مخالف بودند و امروز هم به دنبال بهانه هستند تا این توافق را زیر سوال ببرند اما مشکل در اینجا نیست مشکل در آمریکا است. 

هیئت تحریریه مجله بازدید : 113 1396/06/20 نظرات (0)

به گزارش بهداشت نیوز، احمد حمزه در ارتباط با اظهارات رئیس انجمن میکروب‌شناسی مبنی بر‌اینکه عفونت بیمارستانی به حد نگران کننده رسیده است، گفت: عفونت‌های بیمارستانی معمولا در تمامی بیمارستان‌های دنیا وجود داشته و در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز اجتناب ناپذیر بوده و ناشی از مصرف بالای آنتی بیوتیک‌ها است. ماینده مردم کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه مصرف بی‌رویه آنتی بیوتیک‌ها در کشور مقاومت‌های میکروبی را به همراه داشته است، تصریح کرد: مصرف بی رویه و خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها موجب بروز مقاومت‌های میکروبی و عفونت‌های بیمارستانی شده و علی‌رغم پیشرفت علم، عفونت‌های بیمارستانی همچنان مشکلات خاص خود را دارد.

هیئت تحریریه مجله بازدید : 112 1396/06/20 نظرات (0)
پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت: الان یک‌طوری شده که همه مسئولان حرفشان را دارند توی توییتر و اینستاگرام می‌زنند. عیبی هم ندارد. این دلاوران فکر می‌کرده‌اند برای بازکردن یک اکانت و حساب کاربری در توییتر و اینستاگرام حتما باید نماینده مجلس و عضو دولت بشوند که مصونیت سیاسی داشته باشند. موضوع جالب هم اینجاست که این عزیزان یک‌طوری توی اینترنت درباره وضع مملکت صحبت می‌کنند که انگار چند نفر دیگر جز آنها نماینده مجلس و مسئول هستند و این عزیزان به‌عنوان خبرنگار کار خبری می‌کنند و می‌روند از تو مجلس توییت می‌کنند.
 
هیئت تحریریه مجله بازدید : 116 1396/06/20 نظرات (0)

شمام وقتی تو تلگرام دوستتون پیام یکی رو براتون فوروارد میکنه

.

.

.

 سریع اول میرید عکس طرفو نیگا میکنید بعد میخونیدش یا فقط من به این عارضه دچارم

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ جوک تلگرام ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تو یکی از کانالای تلگرام پست گذاشته هرچی دستتونه بزارید

زمین این کلیپ زیبا رو ببینید!

.

.

.

من گوشیم دستم بود و هیچوقت نتونستم اون کلیپ زیبا رو ببینم!

هیئت تحریریه مجله بازدید : 163 1396/06/20 نظرات (0)
برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: اپل در چند سال گذشته بیشتر توجه خود را بر روی نازک تر و سبک تر ساختن آیفون ها معطوف کرده و این در حالی است که فقدان برخی از ویژگی های کلیدی عده ای از کاربران آیفون را به خرید گوشی های اندرویدی سوق می دهد. کارشناسان بازار گوشی های هوشمند معتقدند که اهالی کوپرتینو برای تداوم رقابت با گوشی های اندرویدی نیاز دارند تا 6 ویژگی کلیدی را به خانواده آیفون ها اضافه کنند که در ادامه به معرفی آنان می پردازیم.
 
هیئت تحریریه مجله بازدید : 144 1396/06/20 نظرات (0)

وب سایت گجت نیوز: استفاده از نمایشگر بی حاشیه ، نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را به ارمغان آورده است. در این مطلب بهترین موبایل های بدون حاشیه بازار در شهریور 96 را به شما معرفی خواهیم کرد. پیش از هر چیز بد نیست اشاره کنیم که عبارت «بدون حاشیه» شاید از نظر فنی صحیح نباشد. در واقع تمام گوشی های هوشمند با یک حاشیه حداقلی تولید شده‌اند. به همین جهت عبارت «گوشی با حاشیه کم» صحیح‌تر است.
 

هیئت تحریریه مجله بازدید : 157 1396/06/20 نظرات (0)

هفته نامه جامعه پویا: عصر فناوری و دنیای مجازی در کنار تمام مزایایی که در زندگی انسان ها به همراه دارد، گاه خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. هکرها از جمله خطراتی هستند که اقدامات آنها در چند دهه اخیر مشکلات فراوانی برای شرکت ها و سازمان های مختلف به و جود آورده است. در ادامه به تعدادی از هکرها و سرنوشت آنها به صورت خلاصه اشاره می شود.
 

هیئت تحریریه مجله بازدید : 143 1396/06/20 نظرات (0)

پرشین پرشیا - زیاده گویی نکنم؛ نوشتن از ایران، شیرین‌ترین و سخت‌ترین کاری بود که در عرصه شعر تا امروز انجام داده‌ام... و نگاه دقیق همایون شجریان به جمع‌بندی این اثر که صلایش «امید» است، کمک بزرگی کرد. شاعر و مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - درباره‌ی روند سرایش این شعر، در یادداشتی آورده است:
 

هیئت تحریریه مجله بازدید : 138 1396/06/20 نظرات (0)
روزنامه آرمان: فقر آهن شایع‌ترین دلیل کمبود تغذیه ای در جهان است. فقر آهن می‌تواند موجب آنمی (کم خونی) و تاخیر شناختی (یادگیری) در کودکان شود. شدت آنمی می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد و در برخی موارد حتی به تزریق خون نیاز باشد. برای بیشتر مردم، عامل کلیدی در پیشگیری از فقر آهن حصول اطمینان از دریافت میزان کافی این ماده مغذی از رژیم غذایی است. آهن در دو شکل وجود دارد: آهن هم (Heme Iron) که از منابع گوشتی سرچشمه می‌گیرد و آهن غیر هم.
  

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 499
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,302
  • بازدید سال : 6,423
  • بازدید کلی : 85,225